آتلیه تخصصی نوزاد 

اگر  می خواهید در آتلیه های تخصصی نوزاد کار مشغول به کار شوید در نظر داشته باشید که اولین قدم در آموزش عکاسی نوزاد، برقراری ارتباط خوب با نوزاد و به آغوش کشیدن نوزاد، طوری که احساس امنیت و آرامش در آغوش شما داشته باشه خیلی مهم است.

همیشه به کسایی که دوست دارن عکاسی نوزاد رو یاد بگیرن توصیه می کنم اول سعی کنید حداقل 20 بار نوزاد رو در آغوش گرفته باشین و سعی کنید در آغوش شما بخوابد و از صدای نفس های شما آرامش بگیرد.

اول باید عاشق عکاسی از نوزاد باشین تا بتوانید با سوژه ارتباط برقرار کنید تا سختی عکاسی نوزاد برایتان آسان شود و  این قضیه سبب می شود که هر کس خوبی که از نوزاد میگیرید کلی لذت ببرید و هیجان شما برای گرفتن عکس خوب بعدی زیاد شود.

در عکس زیر مشاهده میکنید که نوزاد ما در آرامش کامل خوابیده و عکاس نوزاد ما توانسته از این فرصت بهترین استفاده را بکند و عکس های زیبا از خواب نوزاد داشته باشد.

حرفه عکاسی از دور بسیار زیبا و جذابه  ولی بارها دیدیم کسانی رو که  خیلی به این شغل علاقه مند بودن ولی بعد از مدت نسبتا کوتاهی این شغل رو رها کردن و بعضا از عکاسی زده شده اند.

شرط اصلی که ما عکاس خوبی باشیم، عشق به سوژه عکاسی ماست. اگر عاشق  نوزاد هستین و با دیدن نوزاد احساس شیرینی بهتون دست میده و ناخودآگاه لبخند روی لباتون میاد و دوست دارین که نوزاد رو در آغوش بکشید، اولین قدم عکاسی نوزاد رو برداشته اید.

هنگام عکاسی از نوزاد باید در نظر داشته باشید که آرامش نوزاد از هر چیزی برای شما باید مهمتر باشد و در مرحله بعد که نوزاد به آرامش رسید عکاسی را شروع می کنیم. در حقیقت به آرامش رسیدن نوزاد و خواب راحت نوزاد شرط اصلی شروع عکاسی از نوزاد می باشد.

عکاسی نوزاد در منزل

همچنین اگر دوست دارین که عکاسی از نوزاد در منزل شما انجام بپذیرد و در ماه اول نوزاد را از منزل خارج نکنین و  یا اینکه شرایط جسمی خودتان به صورتی می باشد که نمی توانید از منزل خارج شوید می توانید با آتلیه السا تماس می گیرید و گروه عکاسی تخصصی عکاسی در منزل السا میان منزلتون و عکس های خواب نوزادی کوچولوتون خواهید داشت.

این عکاسی در منزل مزیت های زیر را دارد

  • از اتاق و وسایل نوزاد هم عکس گرفته می شود و این برای کوچولوهای نازنینمون وقتی بزرگ میشن خیلی جذاب خواهد بود.
  • نوزاد در هوای آلوده تهران بیرون آورده نمیشه.
  • آرامش نوزاد در منزل بیشتر است.
  • زمان عکاسی نوزاد در منزل بیشتر خواهد بود.
  • پدر و مادر در منزل آرامش بیشتری دارند و این خود به خواب بهتر نوزاد و آرامش نوزاد کمک خواهد کرد.

عکس بالایی رو براتون گذاشتم تا ببینین که در اتاق خواب نوزادمون چه عکس های خاص و منحصر به فردی می تونیم داشته باشیم

  • در ردیف اول عکس خواب نوزاد رو داریم که روی کامیونش دراز کشیده (:
  • در ردیف وسط عکس ترکیبی نوزاد ما از داخل کمد نوزاد که لباسها و اسباب بازیهای نوزاد هست عکس گرفتیم
  • یک عکس بامزه خواب از نوزاد در طبقات گرفتیم که پدر و مادرش عاشق این عکس بودن
  • داخل تخت نوزادمون عکس گرفتیم

عکس ترکیبی نوزاد ما مجموعه ای از عکس های زیبا و جذابی است که بهترین لایف استایل دوران نوزادی کوچولوی نازنینمون رو به تصویر کشیده.

برای نوزادمون عکاسی در منزل رو حتما در نظر داشته باشین.